ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

ايليای من

تولد بابا مهدی و ده ماهگی ایلیا

1394/2/6 18:46
نویسنده : نسیم
745 بازدید
اشتراک گذاری

سی ام فرردین سالروز تولد همسر عزیزم مهدی  

مثل هر سال شام مورد علاقه اش رو درست کردم 

مهدی دوست داره خودم براش کیک بپزم اون هم کیک سیب ولی از اونجایی که ایلیای شیطون چنین اجازه ای رو به مامان نمیدهچشمک کیک امسال رو از بیرون گرفتیم

مامانی و بابایی هم مهمون ما بودن 

 

ا

 

همون شب ایلیا هم ده ماهه شد 

ده ماهگی مبارک عشق مامان و بابا

 

 

 

همسر مهربانم

ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان

 با آن به رنجهای زندگی هم دل بست 

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه زیست

میلاد تو معراج دست های من است 

وقتی عاشقانه تولدت را شکر میگویم

همسرم مهربانی را به من هدیه دادی

عشق را ؛زندگی را ؛ لبخند را 

شکر که هستی 

 

 

بهترینم تولدت مبارک

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ĸoѕαr
12 اردیبهشت 94 15:16
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ايليای من می باشد