ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

ايليای من

تو هر روز بزرگتر می شوی...

1394/3/8 14:10
نویسنده : نسیم
7,887 بازدید
اشتراک گذاری

تو هر روز بزرگتر می شوی و من مبهوت خلقت پروردگار...

چقدر خوب از پس همه کارهای کوچکی که برایت خیلی بزرگ هستند برمی آیی

چقدر خوب همه مسائل بزرگ دنیای کوچکت را حل می کنی

پسرک یازده ماهه ی من 

 

 

تو هر روز بزرگتر می شوی و من در حیرت زیبایی خلقت خداوند...

عاشقانه نگاهت می کنم و در شیرینی و شادی تو غرق میشوم 

 

 

 

چقدر بوی تنت را دوست دارم 

چقدر نگاهت را دوست دارم

خنده هایت؛کلمه های شیرین و شکسته و بسته ؛شیطنت هایت؛دست و پای کوچکت؛چهاردست و پا رفتنت؛ایستادنت؛نیمچه قدم هایت؛گریه های گاه وبیگاه و اشک های همچون مرواریدت و خوابیدنت همچون فرشته ها

 

 

من تو را عاشقانه و بی انتها دوست دارم 

یازده ماهگیت مبارک 

کوچک دوست داشتنی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ايليای من می باشد