ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

ايليای من

روزت مبارک عشقم

1394/2/12 17:06
نویسنده : نسیم
2,992 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر مهربانم مهدی جان 

ده ماه و دوازده روز است که کلمه بابا زیبنده نامت شده

و تو چقدر خوب حق این نام مقدس را به جا می آوری

چقدر زیبا بود اولین کلمه ای که تک ستاره زندگیمان به زبان آورد :   بابا 

 

 

می دانم که عاشقانه پسرمان را دوست داری و می خواهی برایش بهترین باشی 

و بی شک خواهی بود همان طور که برای من هستی

 

 

ایلیای من مطمئن باش بابا مهدی بهترین و مهربان ترین بابای دنیاست 

تنها تکیه گاه امنت و تنها کسی که بی منت همیشه و در همه حال پشت و پناه توست

از روزی که  آمدی تمام خواسته اش ساختن زندگی تو بوده و خواهد بود

همیشه قدردانش باش پسرکم

 

 

جاده عشق همسفر می خواست و من تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت ،

با من بمانوبدان خلوت دلم همیشه آشیانه توست

 

 

 

همسفر زندگیم وجود تو بهانه زیستن است

باش و با بودنت دلیل بودن من باش 

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

 

 

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم

 

 

 

 

روزت مبارک عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ايليای من می باشد